teisipäev, 3. oktoober 2017

Minu poolt välja mõeldud rakendus

   Kui ma saaks teha rakenduse, siis ma teeks sellise, mis tuletaks meelde, et peab koolist jäänud kodutööd tegema, näiteks kui läheb vahel meelest ära, et jäi midagi kodus teha.

   See võiks töötada nii: telefoni tuleb mingil kellaajal põhimõtteliselt kohe peale tunde teade, et sa kirjutaksid sinna üles, mis just õppida anti. Võib tuletada meelde peale igat tundi ja võib ka peale kõikide tundide lõppu (ise sisestad sinna, mis kellaajad ja kuidas tahad).
   Siis sisestad sinna, mis kell sa umbes kodus oled ehk siis mis kell sul oleks aega midagi teha, kui unustasid midagi ära.
   Seal võiks saada ka teiste õpilastega suhelda, näiteks küsid teise käest mingit faili või pilti sellest, mis jäi õppida.
Selles rakenduses pole väga valida, kellena ma ennast näeksin, ilmselt oleksin kujundaja või programmeerija.


1 kommentaar:

  1. Suurepärane idee. Midagi sarnast saab teha Google'i kalendri abil aga eraldi rakendus oleks kindlasti mugavam ja see võiks olla seotud eKooliga et automaatselt sealt saaks andmed kätte. Veel võiks olla häireteade ülearu mahukate kodutööde kohta ja seda võiksid näha ka õpetajad et saaksid teada kui palju juba õpilastel koormus on.

    VastaKustuta

Filmid

  Mulle üldiselt meeldib filme vaadata. Tavaliselt vaatan filme arvutist, aga kui võimalik, siis ka telekast. Mulle meeldib ka kinos käia. ...